Kategorije

Da bismo olakšali Vašu kupovinu, izradili smo popis najčešćih pitanja prilikom naručivanja u online prodavnici IVET.BA.

  • Da li pri kupovini moram da se registrujem?
    Registracija nije obavezna. Ako se registrujete, možete da koristite mnoge pogodnosti kao što je praćenje pošiljaka, ne morate popunjavati podatke pri svakoj narudžbi i još mnogo toga.
  • Kako da kupim na Vašoj stranici?
    Možete uraditi narudžbu preko naše stranice, klikom na proizvod koji želite da naručite, a potom i na veličinu koju želite. Dodajte u korpu, popunite svoje podatke i završite narudžbu. Možete uraditi narudžbu i putem telefona, putem mail-a ili putem Facebook-a
  • Kakva informacija mi je potrebna da bih uradio/la narudžba putem telefona, e-maila ili Facebook-a?
    Potrebno je: ime i prezime, tačna adresa isporuke, kontakt telefon, Vaša e-mail adresa i ime artikla i veličinu koju želite da naručite.
  • Kakvi su rokovi isporuke?
    Standardni rok isporuke je jedan ili dva radna dana, za proizvode označene na slici simbolom “BRZA”. Ostali proizvodi imaju rok isporuke između 7 i 30 dana, jer se većina naručuje od proizvođača na lični zahtjev kupca. Radi pogodnosti kupaca, stvorena je BRZA ISPORUKA kategorija, za proizvode koji se mogu odmah isporučiti. Kada izvršite porudžbinu i ako je samo dio proizvoda dostupan, mi ćemo Vam ih poslati sa proporcionalno obračunatom taksom za isporuku i pouzećem prema vrijednosti artikala. Djelimična realizacija porudžbine ni na koji način ne mijenja ukupnu vrijednost transportnih troškova. Ako ne želite da se Vaša narudžbina izvršava u fazama, kontaktirajte nas putem email - a navedenog na web stranici, ili prije konačne porudžbine dodajte komentar u polje “Uputstva za korisnike”. Svaka isporučena pošiljka ima rok vraćanja od 14 kalendarskih dana od datuma prijema. Na e-mail, koju ste ostavili, dobićete informaciju da je porudžbina poslata. Kada napravite porudžbinu, a na njoj nemate dostupnih proizvoda, porudžbina se prihvata o čemu Vas obaveštavamo samo putem e-pošte, bez telefonskog poziva.
  • Kojom kurirskom službom se vrši dostava?
    Online prodavnica IVET.BA koristi usluge kurirske službe "X Express ".
  • Koji su troškovi dostave?
    Nakon što ste uradili narudžbu preko naše stranice, popunili sve potrebne podatke za isporuku i došli do kraja narudžbe, cijena dostave će se automatski izračunati i pokazati. Za celu Bosnu i Hercegovinu dostava je 7,95 KM.
  • Imate li prodavnicu gdje mogu da probam vaše proizvode?
    Ne, IVET.BA je prodavnica, koja predlaže sve svoje proizvode samo online. Možete da kupujete preko naše stranice ili na poziv naših operatera.
  • Da li mogu kupiti odabrane proizvode na mjestu u trgovini IVET.BA?
    Ne, nije moguće. IVET.BA šalje naručene proizvode samo preko kurira.
  • Da li dostavljate vaše proizvode i u inostranstvo?
    Da, moguća je dostava do svake evropske tačke, samo će cijena dostave zavisiti od kurirske službe u toj državi.
  • Kako da odaberem pravilnu veličinu?
    Ispod svakog artikla na našoj stranici imate link koji vodi ka Tablici veličina koja suži kao orijentir, ali nije u potpunosti tačna.
  • Da li mogu da zamijenim kupljeni proizvod?
    U slučaju da niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete ga zamijeniti ili vratiti. Jedini uslov je da ne vratite oštećen i korišćen proizvod. Čarape, donji veš, kupaći kostimi, spavaćice i nakit nisu podložni zamjeni. Za više informacija pročitajte Povraćaj novca i zamena.
  • Šta mi je neophodno da bih uradio reklamaciju?
    Potreban Vam je obrazac za reklamaciju, zamjenu i povrat, koji se nalazi na našoj stranici kod Povraćaj novca i zamjena, isprintan, popunjen i upakovan zajedno sa proizvodima koje vraćate sa pratećom dokumentacijom koju ste dobili prilikom isporuke. Ako nemate mogućnost printanja obrazca, možete poslati i na mail [email protected] zajedno sa Obrascem za jednostrani raskid.
  • Da li IVET.BA plaća dostavu prilikom zamjene i reklamacije?
    Ukoliko IVET.BA nema krivicu zbog zamjene kupljenog proizvoda troškove snosi kupac.
  • Kakav je proces vraćanja novca za naručenu robu?
    Vraćanje novca se vrši samo preko tekućeg računa.
  • Da li je moguće da boja proizvoda na slici i u stvarnosti ne bude ista?
    Boja proizvoda na slici predstavlja i realnu boju proizvoda. IVET.BA ne snosi odgovornost ako dodje do greške zbog individualnih podešavanja sistema, koji se koristi za pristup prodavnice.
  • Kakvog su porijekla proizvodi koji se predlažu u online prodavnici IVET.BA?
    Svi proizvodi koji se predlažu u online prodavnici IVET.BA su evropskog i turskog porijekla, od materijala visokog kvaliteta.
  • Da li mogu da promijenim svoju narudžbu?
    Kada napravite narudžbu, ona se automatski prihvata od strane našeg predstavnika. Zbog toga promjene nisu preporučljive. Ipak, ako je promjena neophodna, kontaktirajte naše operatere, najkasnije do 3h nakon što ste uradili Vašu narudžbu.
  • Mogu li otkazati narudžbu?
    Predstavnik naše prodavnice može otkazati Vašu narudžbu samo iz razloga ako naručeni proizvod nije više u prodaji, onda se narudžba automatski otkazuje i kupac dobija automatski mail sa svim detaljima o automatskom otkazivanju narudžbe. U slučaju da sami želite da otkažete narudžbu, molimo Vas da nas pozovete.
  • Mogu li da kupim različite veličine gornjeg i donjeg dijela kupaćeg kostima?
    Online prodavnica IVET.BA ne nudi mogućnost kupovine različitih veličina gornjih i donjih djelova kupaćih kostima.
  • Da li su informacije povjerljive prilikom prijavljivanja?
    Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge i sve to u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka.
  • Kako da lakše pronađem artikal koji tražim?
    Zbog olakšanja u traženju određenih proizvoda, za naše kupce smo izradili i dodatne filtere, pomoću kojih mogu lakše i brže pronaći proizvode koje traže. Potrebno je da upišete samo ime proizvoda koji želite ispod opcije „TRAŽI“ i jednim klikom na ENTER će vam se proizvodi pokazati. Sve filtre možete pronaći na lijevoj strani online prodavnice.
  • Zašto izabrati online trgovinu IVET.BA?
    IVET.BA je online trgovina za modernu odjeću i obuću. Naš cilj je ponuditi Vam veliki izbor robe u korak s novim modnim trendovima. Trudimo se zadovoljiti svačiji ukus i svačiju želju: od ideja za nesvakidašnje poklone, različitih modnih dodataka, primamljivog i seksi donjeg veša, velikog izbora odjeće do najekskluzivnijih modela i besprekornih krojeva. I sve to, razume se, sa dobrim kvalitetom i po najpovoljnijoj cijeni.

Bestsellers


Vrati čak do gore